مشهد- مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: اساسنامه مجمع همزمان با برگزاری اولین مجمع در مشهد مقدس به تصویب خواهد رسید و هیئت مؤسس مجمع نیز با حضور و مشارکت نمایندگان سایر کشورها تشکیل می‌شود.

اساسنامه مجمع خادمان فرهنگ رضوی در نهادهای بین‌المللی به ثبت می رسد

به گزارش قدس آنلاین، اکبر شیخ در حاشیه آئین رونمایی از پوستر مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی از برگزاری مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خبر داد و اظهار کرد: این مجمع جهانی با حضور ١٥٠ خادم فرهنگ رضوی از ایران و خارج کشور همزمان با ولادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مجمع که همزمان با رویداد مشهد ٢٠١٧ و پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد برگزار می‌شود، ٩٠ نفر از خادمان از داخل کشور و ٦٠ نفر از خادمان سایر کشورهای جهان شرکت خواهند کرد.

 مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) افزود: در مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی کمیسیون‌های مختلفی تشکیل می‌شود و در صدد هستیم تا درباره ساز و کارهای گسترش هر چه بیشتر فرهنگ رضوی در جهان به یک اشتراک نظر دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال این جمع‌بندی هستیم که چه موادی به لحاظ مفهومی برای گسترش هر چه بیشتر اندیشه و فرهنگ امام رضا(ع) در سراسر کشور یا خارج از ایران لازم است تا بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با همکاری نهادهای مرتبط نسبت به تهیه آنها اقدام کند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی به عنوان یک مجمع تخصصی با رویکرد علمی و پژوهشی نام برد و خاطرنشان کرد: امیدواریم خروجی مجمع این باشد که تصمیم درستی در جهت عمق‌بخشی به جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.